استقرارنیروهای مرکزفوریت پزشکی کرمانشاه درمرزمهران برای خدمت رسانی به زوارکربلا
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

'فریدون صادقی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از روز یکشنبه هفته جاری (16 آذر) 10 نفر از پرسنل مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه به مرز مهران اعزام شدند تا در صورت نیاز به زوار کربلا خدمت رسانی کنند.

وی افزود: به همراه این تیم 10 نفره، یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس با 11 تخت و دو دستگاه آمبولانس نیز با تجهیزات و امکانات کامل به مرز یاد شده اعزام شد.

صادقی ادامه داد: علاوه بر این به پایگاه های بین جاده ای خود واقع در حمیل، گواور و سه راهی گیلانغرب - ایوان- اسلام آبادغرب نیز آماده باش داده ایم تا در صورت بروز هرگونه حادثه به یاری سانحه دیدگان بشتابند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه همچنین از آمادگی اورژانس هوایی این مرکز در صورت لزوم خبر داد و گفت: اگر حادثه ای رخ داد و امکان انتقال سریع آسیب دیدگان از طریق زمین به علت ترافیک و سایر مسائل نبود، اورژانس هوایی ما آماده خدمت رسانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته به نظر می رسد در هنگام بازگشت زوار عتبات عالیات و امام حسین (ع) و با توجه به حجم بالای ترافیکی که شاهد خواهیم بود نیاز بیشتری به کمک رسانی مرکز فوریت های پزشکی وجود داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com